sreda, 28. oktober 2020

Pletenine iz zaloge volne

Rek -nobena stvar ni tako slaba da ne bi bila za nekaj dobra- pri meni v teh čudnih časih še kako velja. Če bi bilo vse tako kot bi moralo biti pa ni bi nekaj tednov nazaj obiskala sejem Abilmente v Vicenzi in si nakupila blago in dodatke za patchwork čeprav ga imam še dve polici, pa kaj za vezenje kljub temu da sem si preteklo leto kupila sukanec, igle, blago za sashiko pa se še nisem lotila 🤷‍♂️ in še kakšno lepo volno neglede na to da jo imam doma v omari kar nekaj. Ja sem pač tiste vrste da imam kup idej kaj bom vse naredila potem pa samo nabiram oziroma kot pravijo hrčkam 😊.

Ampak sedaj se stanje počasi izboljšuje, bi rekla skoraj normalizira kajti porabila sem že kar nekaj blaga ter volne iz te zaloge in uspeh je že da nič novega ne kupim tudi po spletu ne.

Tako sem v dobrem mesecu spletla pulover in jopico. Nisem sicer prav vešča pletilja in ti izdelki nastajajo počasi, pletenina ni ravno enakomerno spletena, pa učim se še pletenja z raglan rokavi v enem kosu ampak na koncu sem bila s končnim izdelkom kar zadovoljna 

Pulover je iz mehke mešanice moherja in sintetike v rebrastem vzorcem in  kit ob rokavu, z visokim ovratnikom in širokimi rokavi ob zapestju ter brez patentnega zaklučka.






Za jopico, katero sem prav tako pletla v enem kosu vendar gladkem vzorcu pa sem porabila ostanke različnih voln v predvsem modro turkiznih odtenkih, osnova pa je bila bež. Lahko bi rekla da "piko na i" pletenini dodajo lepi pisani gumbi (darilo od prijateljice-hvala Darja).











   

Ni komentarjev:

Objavite komentar