petek, 2. oktober 2020

Ekološko, reciklirano,pralno

 Narava je tako lepa in toliko nam nudi, mi pa se prav mačehovsko obnašamo do nje. Vsak dan proizvedemo ogromne količine odpadkov predvsem plastičnih in z njimi zastrupljamo ta naš lepi planet. V trgovinah skorajda ni embalaže, da ne bi bil vsaj delček le te iz plastike.
 Nekaj malega lahko tudi mi kot potrošniki pripomoremo k čim manjši uporabi plastike. Glede na to se že kar lep čas "otepam" plastičnih vrečk v trgovini, še od časa ko so le te na veliko ponujali povsod in so ti kupljeno blago takoj in brez vprašanj zložili v vrečko. 
 Za vso zelenjavo, sadje, oreščke, testenine ali kar pač natehtam vedno uporabim svoje doma sešite vrečke iz starih zaves. Prav tako te domače vrečke uporablja tašča čeprav je stara že častitljivih 90 let, pa hči, snaha. 




 Te vrečke so trajne, pralne, ekološke, lepše od vsake plastične pa še stare neuporabne zavese sem  reciklirala. No občutek je res dober.
S časoma sem jih malo posodobila in na vsako našila bombažni kvadrat namenjen za etikete tehtanja, kajti na bombaž se lepše prilepijo in obstanejo. No pri zadnjih sem to nadomestila v obliki srčka.
V isti barvi je obrobni trak zgoraj skozi katerega pa so napeljane vrvice ali trakci da je vrečko možno zavezati.
Nekaj sem jih sešila "na zalogo", da jih bom ob različnih priložnostih lahko podarila svojim prijateljem znancem ali sorodnikom.







 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar