četrtek, 21. april 2022

Mogoče bo dež

    Ob pregovorno muhastem aprilu je potrebno ujeti pravi čas, da uspeš v sončnem in suhem vremenu nabrati nekaj rožic za čajne mešanice. Preteklo leto me je izučilo da je potrebno tak dan potrebno tako in brez odlašanja izkoristiti ker potem ti čas uide in posledično določene rastline "zamudiš" ker odcvetijo, ali pa zacvetijo, poženejo plodove... Posledično imaš ob koncu nabiralne sezone čisto premalo droge (suhe  rastline) za čajne mešanice in če želiš dober čaj (ne tistega iz filter vrečke ker za mene to ni čaj).
    Skratka danes je bil tak dan, sicer mrzel, vendar suh in sončen, ravno pravšnji za nabiranje, cvetov regrata, listov maline, jagode, robide, mladih poganjkov, koprive, cvetov vijolice. Dopoldan , ko je sonce posušilo jutranjo roso sem se odpeljala v bližnji gozd, kajti za kakšen daljši izlet ni bilo časa, pa tudi vremenska napoved ni bila najbolj obetavna.
    Čas pa meni , ko sem v naravi beži z neverjetno hitrostjo in pozabim na vse okoli sebe. Nekaj rastlin sem nabrala, ob poti proti domu pa še en pomladni šopek. Tega sem postavila pred vrata kot pozivajo https://www.facebook.com/institut8.marec


    Ostale rastlinice, liste, cvetove sem prebrala, ter razprostrla na namenska stojala za sušenje zelišč. Kupila sem jih https://www.vdc.si/  in sem zelo, zelo zadovoljna, le premalo jih je😊.



 Del cvetov regrata sem po plasteh z rjavim sladkorjem naložila v večji kozarec in bom pripravila "regratov med", katerega imajo vnučki radi, pa še kakšen domač čaj bom posladkala s tem.
    Sezona nabiranja se je pričela in hvala naravi, in lastnikom gozdov, da nam omogočijo, da si naberemo rastline in plodove.
















 

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar