četrtek, 14. april 2022

Mala presenečenja

    Vnuki te na svojevrsten način motivirajo, da z njimi ustvarjaš, se igraš, poješ, rišeš, telovadiš, bereš pravljice. Vse to nam mi da neko posebno energijo, veselje, zadovoljstvo in skupaj z njimi se pootročim in v tem tudi uživam. Na spletu velikokrat poiščem ideje in jim potem naredim kakšno majhno presenečenje. Tokrat so to košarice iz papirja za namen prihajajočih praznikov.
    Kot sem že napisala ideja ni zrasla na mojem zelniku. Motiv zajčka sem prerisala na malce debelejši papir, izrezala, prerisala oči in smrček, zlepila v obliko majhne košarice, ter napolnila z čokoladnimi pirhi. Za zaključek sem povezala ušeska z okrasnim trakom in to je to. Enostavno in nezahtevno. Material je bil doma, pirhi so pa tako ali tako obvezni sladki dodatek ob praznikih za male in velike sladkosnedneže.
    Da pa ne bo vse tako enostavno, bom te košarice skrila vsak in vsak bo dobil "načrt" kako poiskati skriti zaklad 😊.






Ni komentarjev:

Objavite komentar