torek, 3. maj 2022

Začelo se je

        Prav res se je začelo, zaradi slabega in hladnega vremena pozneje kot prejšnja leta pa vendarle -delo na vrtu. Sicer me je preganjal dež vendar sem uspela posaditi zelje in nadzemno kolerabico, ter por. Domače sadike so majhne ampak upam, da jih bo spomladansko sonce pogrelo in vzpodbudilo k rasti. 
    Notranje police pa so še polne sadik plodovk, brokolija, zimskega pora, cvetače...




V gredice sem posejala špinačo, tudi grah je počasi pokukal iz zemlje, vendar je bil preteklo lepo lepši ko sem ga posadila v lončke in potem presadila v vrt.
    Gredice za kapusnice in plodovke sem prekrila s humusom in zastirko, iz vej leske pripravila oporo za kumare, oplela dišavnice in nasad malin, dodala šoto k borovnicam. In potem me je prepodil dež😊.
    











Ni komentarjev:

Objavite komentar