sreda, 18. november 2020

Še ena pletenina

Pa sem zaključila še eno pletenino iz zaloge volne. To nežno moher volno v rožnati barvi sem že leta nazaj kupila na sejmu v Vicenzi. In je do sedaj čakala na "pravi trenutek"da je nastala pletenina. Je pa res da sem takrat izbrala predvsem na podlagi barve in sestave, šele sedaj ko sem se lotila pletenja sem ugotovila da je ta nežna volna tudi presneto tanka kot sukanec. Pa sem si rekla da bo to čisto predolgo trajalo da bo iz tega nastal kakšen izdelek, zato sem pletla z dvojno nitko in je bilo za odtenek bolje. 


In počasi ampak res počasi je nastajala pletenina. Sicer pletena v čisto enostavnem vzorcu in v enem kosu (pletena od vratnika navzdol ) z raglan rokavi. Tu pa sem ob dodajanju pentelj uporabila malce drugačen način s katerim so te dodane pentlje videti lepše.




In tako sem po skoraj mesecu dni le zaključil pletenino in pulover je pripravljen. Pletla sem ga namreč za darilo za hčerin rojstni dan v začetku decembra.








Sedaj pa se lahko zopet lotim kakšnega šiviljskega projekta, kajti igle in volno bom dala v kot za nekaj časa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar