nedelja, 15. november 2020

Poznojesenski vrt

 Ne pomnim kdaj sem z vrta v sredini novembra pobrala zadnje paprike in paradižnik in ti so rasli na prostem ne v rastlinjaku.


Lepo sobotno dopoldan smo izkoristili za delo na vrtu, porezala sem še nekaj odcvetelih trajnic, pograbila listje, pospravila še nekaj jesenskih buč, očistila gredo z jagodami.




Na vrtu imam še kar nekaj zelenjave od motovilca, radiča, solate, do zelja, brstičnega ohrovta, zelene, korenja, peteršilja in vse še zelo lepo raste.








Korenje katerega sem sejala pozno avgusta je boljši kot tisti prvi sejan v aprilu. Malce skeptična sem, da bodo pozne cvetače sploh naredile glave ampak jih bom kar pustila na gredi potem pa kar bo pač bo.

Me pa čaka še veliko dela, posuti moram predelan kompost po gredah in jih zastreti z zastirko iz slame, pa presaditi nekaj posodovk v vrt ker v loncih bi pomrznile-baldrijan, angelika, prava sivka, in citronko presaditi v posodo, porezati in očistiti zelišča...

Sivke in ognjič pa še kar cvetijo, prav tako nekatere poznojesenske astre, pa kapucinke.

Ja vrt je še vedno lep sploh na tako lep in sončen dan po nekaj dneh goste megle







Ni komentarjev:

Objavite komentar