ponedeljek, 16. november 2020

Potica, pinca,kruh...

 Rada pečem, pa naj bo to kosovno pecivo, pecivo kjer namesto kvasa sedaj uporabljam droži, pa seveda kruh, ali pa pecivo iz kuhanega testa. Vsega se lotim, včasih sem s končnim rezultatom zadovoljna, včasih malo manj ampak  pojemo pa vse. 

Včeraj sem imela res veliko željo da pojem nekaj sladkega ampak v shrambi ni bilo prav ničesar samo nekaj suhih fig. Namensko namreč ne kupim čokolade ker jo potem v trenutku "slabosti" odprem in tudi pojem, peciva ne kupujem ker ga pečem, pridejo pa dnevi ko nimam čisto nič pečenega na zalogi. In ker ne uporabljam več kvasa in pečem z drožmi je ta postopek dolgotrajnejši in moram to načrtovati že nekaj dni prej. In včeraj je bil tak dan da sem imela v pripravi testo za potico in bučni kruh vendar sem ju zaradi kot sem že omenila dolgega postopka pekla šele danes.

Pa nič zato, glede na gosto in sivo meglo v katero je bil celo nedeljo zavit naš kraj je bil ravno pravšnji dan za peko.

Najprej kruh z dodatkom pečene buče in potem orehova potica. Končni rezultat ...

potico sem namazala in zvila že zjutraj potem pa pustila vzhajati skoraj osem ur


Posoda v kateri vedno pečem kruh in pinco. Bučni kruh ki ni prav lep ker sem imela premehko testo, je pa še kar dober. 



pečena potica pozno popoldan . Slike so slabše kakovosti zaradi luči.





in še nekaj pečenega peciva preteklega tedna indijančki še brez čokoladnega obliva in  pinca










Ni komentarjev:

Objavite komentar