sobota, 26. september 2020

Za mala srčeca

Ob rojstvih otrok, vnučkov vedno rada podarim kaj doma sešitega, pletenega ali kvačkanega. Ta dva dneva sta mi šla s svojim turobnim, deževnim vremenom prav na roko, da sem lahko sedela za šivalnim strojem brez slabe vesti. Sešila sem nekaj mehkih igračk in odejic za prihajajoče novorojenčke in za tiste , kateri so pokukali na svet že nekaj mesecev nazaj pa nisem imela pravega časa ali pa volje za izdelavo.

Material je bombaž za aplikacije in pa mehki velurji in slični mehki otročkom prijetni materiali za odejice in igračke. Odejice so troslojne kajti vmes je še tanek sloj polnila. Za stabilizacijo polnila (da se le to ne premika) sem z ravnim šivom prišila aplikacije v obliki srčkov katere so prav tako sešite iz dveh plasti bombažnega blaga.

Igrače so prav tako napolnjene z mehkim polnilom (za ta namen sem v Jysku kupila najcenejši vzglavnik), oči so izvezene s prejico in ušeska ojačana s centilinom.

Sedaj pa darilca samo še pošljem prijateljem, kateri so ali pa v kratkem še pričakujejo vnučke ali vnukinje.

















Ni komentarjev:

Objavite komentar