četrtek, 10. september 2020

Rolice iz listnatega testa

 Običajno jim rečejo šamrole ker so polnjene z beljakovim nadevom imenovanim šam.

Ko delam listnato testo ga običajno naredim toliko da zadostuje za dve vrsti peciva. Iz polovice testa naredim rogljičke polnjene z različnimi nadevi,iz druge polovice pa pecivo po trenutnem navdihu in tokrat so bile to šamrole, kajti v hladilniku sem imela shranjene beljake in sem jih tako porabila za šam.
Testo sem razvaljala, narezala na cca 2 cm široke trakove ter jih ovila okoli za to namenjenih in pomaščenih tulcev. pekla sem jih na 200 stopinj dokler niso dobili zlatorumene barve.
Šam
teža treh beljakov  85 g
65 g sladkorja
stepemo trd sneg

120g sladkorja
0,6 dl vode
sok pol limone

Sladkor sem zalila z vodo, dodala limonin sok ter kuhala do 116 stopinj oziroma če nimate kuhinjskega termometra to lahko preizkusite tako da iz žice naredite zanko premera cca 1,5 cm jo pomočite v sirup in pihnete skozi ter če se vam naredi balonček na koncu zanke je sirup kuhan.
Sladkorni sirup sem počasi vlivala v stepen sneg in mešala da se je ohladil, ga nadevala v brizgalno vrečko z zvezdastim nastavkom na koncu, ter napolnila pečene in ohlajene rolice.
Na koncu sem jih še popršila s sladkorno moko in posladek je bil gotov 











Ni komentarjev:

Objavite komentar