četrtek, 17. september 2020

Dišeče blazinice in srčki

 Sivka je odcvetela, prav tako dišeča vrtnica, posušila sem tudi nekaj rožmarina, mete, melise, timijana, žajblja, smilja ter naredila vsaj meni lepo dišečo aromaterapevtsko mešanico, jo shranila v steklen kozarec ga zaprla,da je počakala.
 Danes sem zaključila s šivanjem srčkov, katere sem napolnila s posušenimi sivkinimi cvetovi. Srčki so iz bombažnega blaga, z dodatki dekorativnih gumbov, pentelj in čipke ter satenastimi trakovi za obešanje.









Prav tako sem porabila shranjeno mešanico posušenih zelišč in vrtnice ter napolnila male bombažne blazinice in jih okrasila s čipko.





Taka mala dišeča darilca vedno rada podarim prijateljem in znancem. Blazinice so zelo dobrodošle ob težavah s spanje, ko jih z rokami malce stisnemo prav lepo zadišijo in pomirjajo.


 Eno od blazinic pa sem napolnila s posušenimi češnjevimi peškami. Ob težavah kot so težko dihanje, bolečine v sklepih... jo bom pogrela v pečici in položila na boleče mesto. Taka suha toplota prav dobro dene. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar