četrtek, 25. junij 2020

Sladke ,dišeče marmelade

Pa se je začela , sezona marmelad.Kot prva iz sladkih dišečih jagod. Ko sem jo kuhala je dišala ne samo kuhinja ampak celotno stanovanje.Jagode sem kupila na bližnji kmetiji in prav zares so bile okusne. Nekaj kozarčkov je take da vsebuje cele koščke sadja, v ostali pa je sadje zmleto. V marmelade ne dodajam nikakršnih želirnih sredstev jo pač malo dalj kuham, samo limonin sok in sadje.
  

Je bil pa ta teden tudi čas za nabiranje borovnic. Ni jih sicer v izobilju, pa tudi nisem prav spretna in hitra nabiralka, pa sem jih kljub temu nabrala dobre tri litre in skuhala nekaj kozarčkov za mene sicer ena izmed najokusnejših marmelad.


Na domače vrtu pa dozorevajo maline in ribez






Na koncu je bilo skuhanih kar lepo število sladkih dišečih marmelad, pa še kompot iz jagod in češenj. saj veste pozimi vse prav pride. 



In seveda je bilo potrebno kozarčke tudi označiti, pa sem se še malo poigrala z risanjem kjer pa ravno ne blestim ha, ha. 



In ni okusnejšega zajtrka kot vroča domača kava, sveže pečene bombetke in dišeča domača marmelada.
Poplačan je ves trud.






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar