sobota, 27. junij 2020

Skoraj šestdeset...

Devetinpetdeseti rojstni dan. Saj ne morem verjet, da jih bom prihodnje leto dopolnila šestdeset .Če pomislim nazaj so leta res kar spolzela mimo, otroci so odrasli in si ustvarili družine. Sedaj so nama v veselje štirje sončki , trije vnuki in vnukinja. 
Danes smo imeli malo praznovanje tako v ožjem družinskem krogu, pa sem vseeno dva dni pripravljala. In ker so napovedovali vroč dan sem sklenila da ne bom pekla torte. Pripravila sem  osvežilne sladice v kozarčkih, s sezonskim sadjem- pa sem ugotovila da sem naredila napako. Je prišla najstarejša vnukinja stara pet let k meni  in mi zašepetala na uho "mama kakšna je pa to zabava za rojstni dan brez torte". In je imela prav, za rojstni dan mora biti torta ampak v tej vročini in ko sem že celo dopoldne pekla,kruh, pa italijanski rožmarinov kruh ali focaccia, in zeliščne palčke s česnom in črnimi olivami, pa palčke s provansalskimi začimbami, polnjene žepke, polžke kot pizza ... po vsej tej peki res nisem imela volje še za torto. Ampak sedaj me je vnukinja podučila da pač za rojstni samo torta "šteje" in drugo leto torta bo pa naj bo še tako vroče.
No kakorkoli sladičke iz kozarcev so bile pa tudi dobre. Jagodna panna cotta, jagodičevje z vanilijevo kramo in posteljico iz polnozrnatih piškotov, in pa maline s čokoladno kremo ter kremo iz smetane in grškega jogurta.






Ni komentarjev:

Objavite komentar