nedelja, 7. junij 2020

Nekaj v paper piecing tehniki

V preteklem tednu mi je uspelo v popoldanskem času, ko sem oddala vnučka iz varstva celo nekaj zašiti. Na roko mi je šlo tudi vreme, katero s krajevnimi nalivi ni dopuščalo da bi delala na vrtu. Pa se nisem nič sekirala zaradi tega, kajti šivalni stroj sem že prav pogrešala.
Že nekaj tednov sem imela željo zašiti okrasne blazine v paper piecing tehniki in s pomočjo videa, katerega je objavila Sugaridoo
https://youtu.be/nYw93WMgpzg
Moram reči, da je s pomočjo "freezer paper" in po prikazani metodi ta tehnika res enostavna.
Izbrala sem bolj poletne motive, saj se bliža poletje, morje sonce, višje temperature, no vsaj upam, ker zaenkrat še prav nič kaj močno ne diši po pravem poletju.
Ves material je 100% bombaž le polnilo s katerim sem podložila lice oblačila je sintetično.









končna velikost oblačil je primerna za blazino 50/50 cm


na hrbtni strani se oblačila zapenjajo z gumbi, na katerih je v stilu blaga prav tako morski motiv



Ni komentarjev:

Objavite komentar