četrtek, 24. april 2014

Nekaj je zraslo...

Težko čakam tistih toplih pomladnih dni ko bodo dnevi že toliko topli in noči ne premrzle da bom lahko v vrt  posadila občutljive sadike kot so kumare, paradižnik, bazilika... . Na okenski polici so se že kar razrasle, zunaj pa je še prehladno za njih.




Današnje popoldne je bilo rezervirano za delo na vrtu. Pod kopreno so kljub hladnem vremenu vzklila semena graha, redkvice, nekaj vrst mehkolistne in krhke solate, korenček in špinača. Na žalost so mi polži pohrustali nežne sadike nadzemnih kolerabic, tako da sem jih ponovno nasadila.










Sem pa malo žalostna ker mi v zeliščnem delu vrta ni prezimil ranjak, enako je z rožmarinom (čeprav sem ga krepko zaščitila pred zmrzaljo), so pa letos pokukali na plan šparglji katerih seme sem vrgla že kakšno leto nazaj in potem obupala da pač nič ne bo.


Tudi v cvetličnem vrtu rožice lepo rastejo, so mi pa mali polži obglodali kar nekaj nežnih nastavkov za cvetke.






Ni komentarjev:

Objavite komentar