ponedeljek, 21. april 2014

Ko pada dež...

Tak deževen lenobni praznični dan mi je danes prav ustrezal. Ni bil ne za šport, prav tako ne za vrt, bil pa je za šivanje in dokončanje vsaj nekaterih na-pol začetih izdelkov. Dokončala sem šivanje malih heksagonov (tako se porabi ostanke blaga), s šivanjem le teh sem začela na zadnjem srečanju v Radovljici. In ker je pri tej meni sicer ljubi tehniki v osnovi samo ročno šivanje je delo kar zamudno. Osnovo sem potem podložila z mehkim polnilom ter prešila, ukrojila toaletno torbico, ter všila zadrgo. Napaka je bila, da sem podložila tudi vstavek z zadrgo, nakar sem imela težave pri šivanju in lepem zaključku vogalov - bilo je predebelo, tako da z nekaterimi zaključki nisem prav zadovoljna. No na napakah se učimo in naslednjič se bom tega lotila malo drugače.










Ni komentarjev:

Objavite komentar