nedelja, 28. april 2013

Tradicionalna praznična kolesarska trasa

Ja res je že tradicionalna, no kakšen dan gor ali dol odvisno od vremena. Tako sem se včeraj zjutraj odpeljala proti Železnikom. Že v "soteski" Selške doline so priletele prve kaple. Oh danes pa bom mokra sem si mislila. Pa še nebo je dobivalo vedno temnejše odtenke.Obrnem še zmeraj lahko sem si mislila in tišala kolo po dolini navzgor. Od tistih nekaj kapelj potem z dežjem ni bilo nič. V Železnikih sem zavila desno proti Rudnem in Dražgošam. Cesta je še vedno tako razkopana in prav paziti je potrebno, da ne zapelješ v kakšno luknjo. Potem pa vzpon proti Dražgošam, kjer sem se že pošteno ogrela ampak kakšen mir, nobenega prometa, samo jaz, klanec in kolo. V Dražgošah sem se ustavila toliko, da sem oblekla anorak in se potem spustila proti Jamniku, oziroma malo prej je odcep za Podblico in naprej proti Besnici. Tu se je pokazal celo sonček. potem pa samo še preko Orehka na Breg in ob železniški progi proti domu. Moja priljubljena trasa in slabih 60 km.

 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar