ponedeljek, 1. april 2013

Kam s pletilkami

Pri nas sneži.Rada imam sneg vendar ne konec marca in celo v aprilu. In ko zagledam sneg imam napad pletenja ampak ne danes, danes delam čistilno akcijo in pospravljam omaro z volno in priborom za pletenje. Vse pletilke sem imela pomešane v košari za pletenje in vedno sem se jezila, ko sem iskala iste debeline pletilk, sploh tiste drobne, ki jih uporabljam za pletenje nogavic in rokavic .V ta namen sem že včeraj sešila neke vrste ovitek z žepki za shranjevanje pletilk. Ta ideja je zorela že nekaj časa, sedaj pa sem jo uspela tudi izdelati. Za blago sem uporabila mehak bombaž ter podložila s polnilom in obrabila s trakom.Naredila sem žepke za velike in male pletilke v širini 3 cm, na dnu izdelala aplikacijo ovčke in na koncu prišila trak za povezovanje ovitka.
Med pletilkami imam sedaj red, hmmm imamše kvačke in pa okrogle pletilke, ja bo potrebno rešiti še to.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentar:

  1. :) tudi sama imam že več časa namen narediti si nekaj takega, ker tiste igle na katerih ni nič nasnutno so v predalu, tako zmešano.

    OdgovoriIzbriši