četrtek, 10. december 2020

Čas za voščila

 Leto je naokoli in zopet je čas za pisanje voščilnic. Kot vsako leto si za te vzamem čas da jih izdelam. Glede na to da so trgovine z ustvarjalnim materialom zaprte zaradi virusa, po internetu se mi pa tudi ni ljubilo brskati sem uporabila material iz domače zaloge in pa malček domišljije.
Okrasni trakovi, juta, gumbi, filc v različnih barvah, barvice, flumastri, volna, za osnovo pa bel malce trši papir, pa še nekaj pisanih kartonov iz katerih sem s pomočjo izsekovalnika-štance izrezala snežinke.
Glede besedila nisem prav kreativna oziroma nimam ideje kako napisati lepo voščilo, zato vsako leto izberem meni lepe misli, stihe, poezijo domačih ali tujih piscev.
Letos se mi je globoko v srce zapisal Feri Lainšček s svojo poezijo in del njegove "Prosti čas" sem uporabila tudi v voščilih.
Tako voščila so narisana, napisana in oddana juhej do časa upam glede na letošnje zasutje pošte s pošiljkami.















 




Ni komentarjev:

Objavite komentar