sreda, 1. april 2020

Higienske maske

Če bi mi nekdo nekaj mesecev nazaj rekel, da bom šivala maske za zaščito in katere bo obvezno nositi v zaprtih prostorih bi ga verjetno samo malo čudno gledala in si mislila svoje. Ampak čas je tak da je to sedaj naš vsakdan in realnost. Morda nas bo trenutna situacija malo streznila, da pač ni vse tako samoumevno kot se nam je do sedaj zdelo. Morda bomo začeli ceniti male stvari , naravo, zdravstvo, šolstvo, kmete in pridelovalce, trgovke, in še bi lahko naštevala . Morda ne bomo samo kritizirali in popljuvali vse povprek. Morda se bomo začeli zavedati v kako lepi deželi živimo, kako lepa narava nas obdaja, morda bomo začeli bolj ceniti bližino svoje družine,vrt,dom,hrano, morda, morda...
Sedaj pa pač je kot je in nikoli več ne bo kot je bilo. Torej sem se lotila šivanja higienskih mask. Menda naziv za take doma sešite ni pravilen zaščitna ampak higienska ampak kakorkoli. Uporabila sem kar sem imela pri roki, bakreno žičko, katera se z lahkoto oblikuje, 100% bombaž, elastike in pa kot dodaten filter plenične podloge (imamo v hiši dva vnučka in to je v uporabi ker nosita oba pralne pleničke).


Kroj sem dobila na spletu.



Maska je sestavljena iz treh plasti, na notranji strani je žepek v katerega vstavim plenično podlogo.


Ker nisem imela nobene primerne žičke, sem uporabila bakreno žičko, jo oblepila s tekstilnim lepilnim trakom in všila v nosni del maske.



In za domačo uporabo so povsem zadovoljive.







Ni komentarjev:

Objavite komentar