četrtek, 2. april 2020

Če zmanjka testenin

V tem času se izogibam pogostega obiska trgovin in ko pri roki nimam širokih rezancev jih pač naredim.  Moka je doma, prav tako jajca, strojček za izdelavo testenin tudi in sem se jih lotila ob devetih zvečer, da se bodo čez noč posušile.
Niso profesionalne so pa domače in če bi jih videla kakšna italijanska gospodinja, katera jih redno dela doma, bi se po vsej verjetnosti samo prijela za glavo.
Sama pa moram reči da sem bila s končnim izdelkom kar zadovoljna, sedaj se še sušijo, kako bo pa z okusom, bodo pa povedali domači pri kosilu.









Postregla jih bom poleg piščančjega paprikaša za sladico bo pa beljakov kolač (sem imela pač beljake in jih je bilo potrebno porabiti).


Za kolač potrebujete
6 beljakov
4 žlice olja
sok dveh limon
za težo beljakov sladkorja
za težo beljakov moke
2 pecilna praška
in pa suho sadje , nasekljane oreščke
jaz sem dodala oranžat in citronat, ter nasekljane mandeljne in rozine, to je bilo pri hiši.
Pekla sem pa dobrih 40 minut na 200 stopinj, to je pač odvisno od pečice.
Recept je iz neke stare revije, pa ne vem katere, ker sem pač našla med svojimi shranjenimi izrezki in sem pekla prvič.
Domači so rekli, da ni slabo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar