sreda, 19. september 2018

Ajvar

Sem že pozabila koliko ene"packarije " je z njim ampak rezultat je pregrešno dober.
In zakaj sem se ga lotila, ker so mi jajčevci na vrtu obilno obrodili čeprav sem za ajvar porabila samo dva.
Torej potrebujete cca
12 kg očiščene podolgovate rdeče paprike (imela sem jo malo manjkot 4 kg)
4 jajčevce (jaz sem dodala 2)
1 1/2 zavitka popr (dodala sem po okusu)
4 pekoči feferoni (v moji mešanici jih ni)
1 velika glavica česna(3 stroki)
2 l olja (3 dl)
in pa v osnovnem receptu ni soli ne vem ali je napaka pri prepisu, jaz sem jo na mojo mešanico dodala eno veliko žlico.
V osnovnem receptu ki ni moj ampak prav tako prepisan iz knjižice receptov moje mame ta pa ga je pred skoraj 50 leti prejela od sodelavke ki je prišla v Slovenijo iz Srbije je :
Očiščeno papriko in feferone skuhaj do mehkega v 3 l vode in 1/2 l kisa.
Jajčevce popeči in olupi ter jih skupaj s papriko in feferoni zmelji, dodaj začimbe in kuhaj 3 ure, na koncu počasi v mešanico dolij segreto olja (pazi da ga dolivaš zares počasi da se ne opečeš) ter kuhaj še 5 minut.

Jaz paprik nisem kuhala ampak sem jih prav tako kot jajčevce popekla in olupil (kar zamudno), vse skupaj sem zmlela, dodala poper po okusu, in dobro žlico soli ter kuhala dobri 2 uri. Glede na mojo količino sem na koncu dodala cca 3dl olja.










Ni komentarjev:

Objavite komentar