torek, 18. september 2018

Slivov džem iz pečice

Obilno leto je letošnje kar se tiče sadja in to valja tudi za poznojesenske slive. tako majhne in drobne pa tako sladke in okusne ravno pravšnje za marmelado.
vsako leto sem jo kuhala, letošnjo bero sem pa očistila, slive sem samo razpolovila, posula s sladkorjem in čez noč pustila da se slive prepojijo.
Naslednji dan sem jih prelila z vinskim kisom ter posodo z mešanico potisnila v ogreto pečico na 180 stopinj.
Mešanica je brbotala cca 2 uri nakar sem dolila še rum premešala in pustila še cca 15 minut. Džem sem nadevala v kozarčke in jih postavila v ogreto pečico, da so se počasi ohlajali.
Je pa marmelada oziroma džem zares gost in dovolj sladek po okusu, čeprav sem količino sladkorja zmanjšala za več kot 1/3.
Osnovni recept je (pa ne moj ampak od sodelavke moje mame torej star več kot 40 let)
5 kg očiščenih sliv
2,5 kg sladkorja
0,25l vinskega kisa
2 dl ruma
Očiščene slive med kuhanjem mešaš 3/4 ure nakar dodaš sladkor in kis, nadalje kuhaš še 3/4 ure in na koncu dodaš rum, ter še vroče napolniš v kozarce.






Ni komentarjev:

Objavite komentar