sreda, 9. marec 2016

V turobnem vremenu pečem...

Glede na obilo deževnih, oblačnih in občasno sneženih dni, ko sem brezvoljna za kakršnokoli drugo delo se lotim peke. To mi nekako dvigne energijo, pa še domače sladkosnede razveselim.
Tokrat sem "potegnila" na plano recept za skutine "pouštrčke".
Recept je enostaven, iz enega recepta se jih naredi kar veliko, pa še domača marmelada se porabi, kajti kmalu bo prišel čas za kuhanje nove.
Potrebujemo:
1/2 kg polnomastne skute
1/2 kg masla
1/2 kg moke
Testo zamesimo in pustimo da počiva cca 1 uro, nato ga razvaljamo in z obodcem izrežemo kroge. V sredino vsakega kroga damo žličko marmelade, obod premažemo z vodo (da se pri peki "poušterček" ne odpre) krogec prepognemo in po robu stisnemo, lahko si pomagamo tudi z vilicami. Piškote pečemo na 180 stopinj cca 15 minut oziroma dokler ne dobijo zlatorumeno barvo. Ohladimo jih na rešetki in potem povaljamo še v mletem sladkorju ali pa jih premažemo - tako sem naredila jaz z rahlo osladkano vodo in pomočimo v kristalni sladkor.



In ker rada pečem, sem naredila še orehove rogljičke.



Ni komentarjev:

Objavite komentar