sobota, 26. marec 2016

Praznik

Danes sem za praznik Velike noči spekla mandljevo potico z dodatkom pomarančne arome in jo oblila pomarančno sladkornim oblivom. Oziroma sem spekla dve mali potički (eno še za sinovo družino). Nad okusom sem bila kar rahlo razočarana, glede na to, da sem pred časom jedla zares čudovito mandljevo potico, katera je imela bolj izrazito aromo.
Domači so jo pohvalili, jaz pa sem že odločena, da bom naslednjič mandlje prepražila in potem zmlela. Vsekakor to ni zadnji poizkus.



Krajne dele zvitka (kar ni šlo več v modele) sem zrezala in spekla majhna gnezda.





Pirhi pa letos niso bili čisto nič podobni "pirhom". Običajno sem jih "barvala" s tem da sem jih kuhala v vodi s čebulnimi olupki, danes pa sem na že kuhana jajčka risala z belim tušem in kaligrafskimi peresi. Končni rezultat je " neki bledi poizkus amaterskega risanja". Bolje da se držim blaga in šivanja, ha, ha,...



Ni komentarjev:

Objavite komentar