nedelja, 2. avgust 2015

Herbarij...

V tem času ko so zelišča v polni rasti sem prišla na idejo, da bi v kuhinji imela nekaj  "slikc" posušenih, stisnjenih in uokvirjenih rastlin. Predvsem bi moralo biti naravno in da bi se skladalo s samim prostorom in stilom opreme.
Tako sem po dolgem času obnovila znanje o sušenju in stiskanju rastlin (malo sem se naučila od hčerke).
Sveže rastline sem stisnila med pole časopisnega papirja in obtežila kar s kupom knjig.



Na dva dni sem redno menjala vlažen časopisni papir in rastline polagala na suhega, ter jih ponovno obtežila.
Nekatera zelišča kot so ognjič, rman in sivka so se lepo posušila in te sem uporabila za prve tri "slikce iz narave".


Ker so okvirji nežno sive barve, sem za podlago prav tako izbrala papir v naravni sivkasto rjavi barvi.





S končnim izdelkom sem kar zadovoljna, sedaj pa sušim še koprc, maroško meto in rožmarin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar