sobota, 1. avgust 2015

Breskve

Kot vsako leto v tem času vlagam in predelujem breskve in vsako leto si rečem "v prihodnje jih bom kupila manj".Ko pa znanci pokličejo, da imajo domače breskve po ugodni ceni, dobri nameni splavajo po vodi. In ponovno sem kupila in  pripeljala dve zvrhani gajbici. K sreči je vročina popustila, pa še dopust imam, tako da sem jih lahko brez neke posebne naglice predelala, v sok, marmelado, jih narezala na krhlje in zamrznila, pa še pito sem spekla. Najedli smo se jih pa tudi.

Ker breskve za marmelado olupim, iz olupkov skuham sok, dodam sladkor pa limonin sok in malo citronske kisline. Se mi zdi škoda, da se ne bi porabilo vse. Sok je zelo dober, sicer bolj gost pa ga lahko zalijemo z vodo. Kakor pač komu ustreza.





Vse te steklenice in kozarčki še čakajo, da dobijo oblačilca.



Za pito sem osnovo pekla cca 15 minut na 180 stopinj, potem pa nadevala s skutnim nadevom, po vrhu položila narezane,posladkane in z limoninim sokom poškropljene breskve, čisto na vrhu pa še prekrila s testeno mrežo. Ni ravno idealna na pogled, je bila pa očitno dobra ker je ni več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar