sobota, 20. junij 2015

Še kar nabiram...

V tem času so zelišča v polni rasti in da nam kakšna rastlina "ne uide"oziroma prehitro odcveti se moramo kar podvizati in biti disciplinirani pri nabiranju, sicer se pozimi ne bomo "crkljali" z dišečim domačim čajem.
V preteklosti, ko sem bila še čisti začetnik za nabiranje rastlin sem običajno "zamudila" glog in ranjak. Takrat sem jih hodila nabirat s priročnikom (o nabiranju in prepoznavanju zdravilnih rastlin) v eni roki in košaro v drugi. Pa slikce v knjigi sem primerjala s samo rastlino, pa namesto gloga sem prinesla vse drugo, ja to so bile štorije. Ampak danes lahko rečem da poznam majhen delček zdravilnega rastlinstva, katerega nam velikodušno ponuja narava.


V preteklih dokaj vročih dneh sem nabirke že pridno posušila in shranila v steklene kozarce, del pa v platnene vrečke.



Nasušila sem glog, ranjak, materino dušico, gorsko reso, kamilico, glog, ranjak, lipo...




Ni komentarjev:

Objavite komentar