sreda, 24. julij 2013

Ko skleda dobi pike

Moj priljubljen vzorec so pike, male, velike, enobarvne, pisane, pike na kuhinjskih (emajliranih)loncih, kangli za zalivanje, nogavicah, škornjih, zvezkih, svinčnikih...
Sem pač kar malo obsedena s pikami. In takoj ko sem v trgovini zagledala glineno posodo

 
me je prešinila ideja, da potrebuje "nekaj pik". Ideja je takoj prerasla v dejanje. Nekaj v barvah poletja... V posodo bo potrebno posaditi tudi kakšno "poletno"rastlino. Pa sem v trgovini "rešila" pred utopitvijo zaradi prevelikega zalivanja homulice in dve mali travici.


Upam da nisem bila že prepozna in se bodo rastline opomogle.
Doma pa akcija, na plano sem potegnila škatlo z akrilnimi barvami, čopiče in palete. Za risanje pik pa sem uporabila idejo iz enega od množice ustvarjalnih blogov-svinčnik z radirko na enem koncu. Konec z radirko sem pomočila v barvo in po površini "narisala"pike. In nastal je poletni nasad v pikčasti skledi.



  

Ni komentarjev:

Objavite komentar