nedelja, 2. junij 2013

Tiramisu

Kadar skuham za kosilo nekaj" na žlico" in danes je bil to krompirjev golaž z gobami, potem za sladico naredim nekaj bolj nasitnega.Za k golažu sem spekla domače polnozrnate žemljice za sladico, pa sem dolgem času naredila tiramisu. Običajno ga delam brez surovih jajc, brez katerih si nekateri te sladice  ne morejo zamisliti, pa je prav dobra, ker je pri nas zmanjka že v enem popoldnevu .
Potrebujemo pa

4 dl močne sladke kave (v že kuhano jaz vlijem še malo amareta za okus)
500 g mascarponeja
cca 1 dl mleka ali sladke smetane
80 g sladkorja (sladkor v prahu je boljši)
2 zavitka vanilij sladkorja
grenek kakav za potresanje
lahko tudi eno limono

Kavo skuham in malo ohladim,dodam amareto. Posebaj zmešam mascarpone s sladkorjem ,vanilij sladkorjem, mlekom ali smetano-le to bolj ob koncu mešanja, lahko tudi lupinico in 1 žlico limoninega soka (po okusu).V oglato posodo nalagamo plast piškotov in kreme, s tem da piškote jaz pomakam v kavo, lahko pa piškote tudi naložite v pekač in polijete s kavo, ter nato premažete s kremo. Jaz naredim to v dveh plasteh, piškoti, krema,piškoti,krema in po vrhu potresem z mešanico grenkega kakava, lahko pa dodate kakavu tudi cimet.

 
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar