četrtek, 27. junij 2013

Drobno pecivo

Včerajšnje popoldne je bilo ravno pravšnje za peko. Bilo je oblačno, turobno, hladno torej nič kaj poletno. In ker že dolgo nisem pekla piškotov, pa še "obljubljen dolg" sem imela do domačih je kuhinja začasno postala pekarna.
Moj glavni pomočnik pri peki je
 
Pred leti so me z njim presenetili ob rojstnem dnevu in od takrat je ta moj pridni pomočnik že ničkolikokrat zamesil testo za kruh in pecivo,razne kreme, stepel beljake, umešal maslo... Je nepogrešljiv v moji kuhinji, pred dnevi pa sem za darilo dobila še dodatno mešalno posodo, ravno tako kot sem si jo že nekaj časa želela. Je res praktično, da v eni stepeš beljake, v drugi pa vse ostale sestavine in odpade vse dosedanje "prelaganje".
No sedaj pa k piškotom.
Po že večkrat preizkušenih receptih sem spekla razpokane piškote, orehove rogljičke v katerih sem orehe zamenjala z lešnike, ter minjone.
Izdelava je enostavna in vam ne bo vzela veliko časa.

Razpokani piškoti
250g kokosove moke
120g mlete čokolade
100g mletih orehov (nadomestila sem jih z lešniki)
250g sladkorja v prahu (jaz vzamem 180g in je dovolj)
3 jajca
sladkor v prahu za posip

Skupaj zmešamo rumenjake, sladkorno moko, čokolado, orehe in kokosovo moko(mešanica je bolj suha). Beljake stepemo v trd sneg ter ga narahlo vmešamo v preostalo zmes. Iz mase oblikujemo za  oreh velike kroglice, katere povaljamo v sladkorni moki in položimo na pekač obložen s peki papirjem ter pečemo od 8 do 10 minut na 200 stopinj (lahko tudi manj-odvisno od pečice). Ko piškote vzamemo iz pečice so še mehki, zato jih pustite na pekaču, da se ohladijo.



Orehovi rogljički
250g masla
1 vanilij sladkor
1 jajce
140g orehov
250g moke (če je potrebno jo kasneje dodajamo)
70 g sladkorne moke
sladkorna moka za potresanje
Iz vseh sestavin zamešamo testo, naredimo dolg svaljek katerega narežemo na cca 1 cm debele rezine iz katerih oblikujemo rogljičke in jih polagamo na pekač obložen s peki papirjem .Pečemo jih na 180 do 200 stopinj dokler ne postanejo zlato rjavi. Ohladimo jih na rešetki in ohlajene povaljamo v sladkorni moki.



Mignjoni
2 zavoja masla (2x250g)
450g moke
50g kakava
5 jajc
limonina lupinica
vanilij sladkor
300g sladkorja v prahu

marelična marmelada

obliv
100 g jedilne čokolade
100g masla

Maslo penasto umešamo, dodamo jajca, sladkor,limonino lupinico in vanilij sladkor.Maso razdelimo na dva dela. Enemu delu dodamo 250 g moke, drugemu pa 200g moke in 50g kakava. Vsako maso posebaj razmažemo na pekač obložen s peki papirjem in pečemo cca 10 minut na 200 stopinj.
Pečeni testeni plošči razrežemo na polovico in ohladimo na rešetki. Ohlajene plošče polagamo eno vrh druge, vmes pa jih premažemo z dobro domačo marelično marmelado. Sestavljeno pecivo na vrhu prekrijemo s polo peki papirja in ga obtežimo (še najbolje je čez noč) da se plasti med seboj lepo povežejo. Pecivo na tanko premažemo z marelično marmelado in oblijemo s čokoladnim oblivom (jaz sem potresla po vrhu še zmlete lešnike). Ko se obliv strdi  pecivo narežemo.



Ti domači piškoti se vam bodo kar topili v ustih in ves vloženi trud bo nagrajen.
Nekaj sem jih še uspela rešiti in poslikati.




Ni komentarjev:

Objavite komentar