petek, 21. junij 2013

Da bo pozimi dišalo po poletju

Na vrtu so se lepo razrasla zelišča - maroška meta,kamelice, žajbelj, materina dušiva,melisa, zato jih redno strižem in v teh vročih dneh se prav lepo posušijo v senci.







Na obrobju bližnjega gozdička pa sem nabrala bezgovo in lipovo cvetje




Posušena zelišča zdrobim in shranim v vrečke. Rada bi sešila lepe vrečke za shranjevanje domačih čajnih mešanic iz odslužene stare platnene rjuhe, pa nikakor ne najdem časa, zato sem posušene rožce zaenkrat shranila v "začasne" vrečke iz blaga.


Ta čas je kar veliko dela s tem in miza v jedilnici je stalno prekrita s pladnji sušenih zelišč ampak pozimi bomo pa pili takoooo dober in dišeč domač čaj.
Ker imam v vrtu rožni grm, ki ima prijeten vonj sem cvetove tik predenj so cvetni listi začeli odpadati odrezala, ter cvetne liste osmukala in posušila v senci. Celotna jedilnica mi je te dni prav močno dišala po vrtnicah.



Na morju pa sem nabrala lovor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar