sreda, 24. november 2021

Vrt v soncu in prvi slani

 Primanjkuje mi časa
ali je to sindrom upokojitve
ali preveč želja kaj vse narediti
v enem dnevu.
Nikoli mi ni dolgčas, me preveč stvari zanima, lotila bi se vsega, le dan mi je prekratek. Rada imam domače, pa naj bo to... 

zjutraj dišeča kuhinja po sveže pečenem kruhu,



ali doma pridelana zelenjava z vrta ob hiši. 
Včeraj sem v toplem soncu še urejala gredice za zimski počitek v družbi ptic







danes zjutraj pa je pritisnil mraz in prva letošnja slana 
 




Ja zima se nezadržno bliža in pohiteti bom morala še z zadnjimi deli ter pobrati zadnje pridelke.  


2 komentarja:

  1. Kako lepe slike.. Pa taščico si tako lepo ujela.
    Ali potem res drži da v penziji zmanjka časa.. ;-) No saj poznam :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Časa mi pa prav zares zmanjkuje ampak samo zato, ker se mi po glavi vrti kup idej. Je pa lepo sedaj ko sva oba upokojena in si lahko vzameva čas za sebe tudi v dopoldanskem času.

    OdgovoriIzbriši