ponedeljek, 13. julij 2020

Aromaterapija

Poletje je čas ko na vrtu zacveti sivka, pajčolanka, smilj, ko se razcvetijo trajnice, ko dišavnice kot so meta, rožmarin, melisa, žajbelj, dobra misel, materina dušica napolnijo poletna jutra s svojim omamnim vonjem. Poleti, nasploh zjutraj ko še ni prevroče mi moj vrt ponudi pravo aromaterapijo, sprostitev in veselje. Dozorela je sivka, prav tako smilj in v kombinaciji s pajčolanko sem naredila venček za vhodna vrata. Krasna je tudi kombinacija sivke in travniškega rmana, vendar še nisem imela pravega časa, da bi ga nabrala, vendar tudi to pride na vrsto.
Rožice sem povezala v male šopke in te navezala na osnovo iz vrbovih vej.
Za dodatek še pentlja iz rafije in venček je končan. Enostavno, dišeče, lepo in vse iz vrta.
Poleg tega je bil čas da sivko porežem in posušim v šopkih, da jo bom kasneje v jesenskem času porabila za moje dišeče srčke.
V tem času v našem domu vsepovsod visijo šopki sivke in prekrasno diši.















 

Ni komentarjev:

Objavite komentar