četrtek, 16. januar 2020

Puhasto mehki buhteljni

Novoletno zaobljubo da bom jedla manj sladkega, manj peciva sem že prekršili. Kako naj se nekdo, ki rad peče peciva in jih je še rajši drži te "nemogoče" obljube ha, to je bila samo pobožna želja.
Bila sem v dilemi kaj ponuditi poleg enolončnice za kosilo, neko pecivo pa ne potico ali piškote in je padla odločitev za buhteljne. Vedno sem jih pekla po nekem starem receptu, vendar so mi bili preveč kako naj rečem "zbiti, trdi", pa sem iskala nekaj novega  in poizkusila recept katerega je v svojem blogu 220 stopinj poševno objavila za mene odlična Urška Fartelj in zopet me ni razočarala.
Po tem receptu so bili buhteljni zares mehki in puhasti in prav tako kot so bili dobri jih je hitro zmanjkalo.
Jaz sem v receptu rumenjak dodala v testo, beljak pa bom porabila za kakšno drugo pecivo sedaj ko z zaobljubo "o zaužitju nič sladkega" ne bo nič. Res pa je da Urška zelo racionalno napiše recept pač rumenjak porabiš za premaz skupaj z nekaj žlicami mleka , beljak pa daš v testo. No meni sta tako ostala dva beljaka, ampak brez strahu da ne bi iz tega nastalo kakšno pecivo, mogoče v kombinaciji z mletimi lešniki in kokosom.






Ni komentarjev:

Objavite komentar