torek, 21. januar 2020

Pleten pulover z raglan rokavi

Moja prva večja pletenina (za malčke sem na ta način že pletla jopice) z raglan rokavi, pletena  v enem kosu, to pomeni, da posameznih delov ni potrebno šivati skupaj. Plesti začneš pri ovratniku in potem dodajaš pentlje za rokava in trup, vmes ko imaš za rokava glede na širino že zadostno število pentelj le te prestaviš na pomožne pletilke in spleteš trup do konca ter zaključiš,nato pa spleteš še rokava .S pletenjem končaš pri zapestjih in pasu.Ta način pletenja je zelo uporaben pri otroških pleteninah, ker le to lahko podaljšaš (rokava, trup)
Sem čisti samouk, vendar sem tehniko nekako osvojila malce s pomočjo spleta in videoposnetkov.
Pri naslednjem bom rokave naredila malček ožje in mogoče malce daljši model.
Imam kar nekaj zaloge volne, katero sem dobila v dar od neke starejše gospe,  sedaj pozimi pa je ravno pravšnji čas, da se izdela kakšna pletenina in še zvečer pred televizorjem ne sedim križem rok.





Ni komentarjev:

Objavite komentar