ponedeljek, 11. september 2017

Shranki za zimo

Letošnji paradižnik nam je bogato obrodil, tako da sem ga vložila, skuhala mezgo in še po receptu sodelavca omako .
To pa sem pripravila iz malih češnjevih paradižnikov, katere sem položila na pekač prekrit s peki papirjem, na to sem narezala štiri rdeče čebule in šest strokov česna.
Vse skupaj sem v pečici pekla na 150 stopinjah (paradižnik postane nekoliko zguban ker izloči vodo). Vse skupaj sem še vroče v mešalniku zmlela, solila in napolnila v kozarčke, na vrh pa še žlico ali dve oljčnega olja ter kozarčke zaprla.




 Ker je bilo vreme ravno pravšnje-deževno za tako delo, sem pripravila še zelenjavne vrečke za juho in paradižnikovo mezgo.
Pri tej uporabim nasvet bivše sodelavke, da paradižnik narežem in zmeljem v mešalniku. Goščo nato vlijem na čisto bombažno krpo katero položim na cedilo, to pa postavim v višjo kozico ter pustim čez noč, da se odteče voda. drugi dan nabrano vodo odlijem, goščo pa pretlačim čez cedilo, osolim in popopram po okusu in kuham do vrenja ter še 5-10 minut. Taka mezga je gosta in ne potrebuje veliko kuhanja.
S še vročo mezgo polnim kozarčke ter jih postavim v pečico katero segrevam do 100 stopinj nato pa izklopim in pustim, da se kozarčki v pečici ohladijo.
Preden kozarčke zaprete lahko po mezgi polijete še žlico do dve oljčnega olja, kot dodatno varovalo, da se mezga nebi pokvarila.





Ni komentarjev:

Objavite komentar