nedelja, 10. september 2017

Korenjevi prepognjenci

Tak je naslov recepta iz zelo stare kuharice. Tanko knjižico sem našla na podstrehi in ta recept uporabljam v tem letnem času že kar nekaj let. Zakaj sedaj, samo zato ker vedno za te piškote uporabim domače korenje.
Torej potrebujete
25 dag naribanega korenja
25 dag masla (v knjižici je svinjska mast)
50 dag moke (jaz mešam mehko moko z malenkostjo ostre) v receptu je samo mehka moka
in malce pecilnega praška recimo pol male žličke.

Korenje sem drobno naribala, ter ga skupaj z zmehčanim maslom in presejano moko in pecilnim praškom vgnetla v mehko testo. Zaradi korenja je testo čudovite rumeno oranžne barve.
Zvaljala sem ga za debelino noža in z obodcem izrezala kroge. Na vsak krog sem položila malo žličko domače borovničeve marmelade, krog prepognila in stisnila po robu. Na pekaču obloženem s peki papirjem sem piškote pekla na 180 stopinjah približno 15 minut tako da dobijo zlato rumeno barvo. Še vroče sem povaljala v sladkorni moki in posladek za nedeljsko kosilo je bil gotov.





1 komentar:

  1. Mmmm, te piškote je pekal moja stara mama. Ko so bile koline je vedno dala na stran salo, to je malo slabša mast(iz ne vem katerega dela pujsa), da jo je imela za te piškote. Zabeleženo in prav kmalu jih bom naredila. Hvala Mojca.

    OdgovoriIzbriši