ponedeljek, 17. oktober 2016

Za sodelavko

Sodelavka v teh dneh odhaja v pokoj in ob tej priložnosti sem ji sešila okrasno blazino. Če le imam čas, darila naredim sama in jih podarim osebam, za katere vem, da to znajo ceniti.
Običajno so to drobne malenkosti, kot so srčki polnjeni s sivko, ali pa sešijem kaj malo večjega pa naj bo to okrasna blazina, torbica,predpasnik... in seveda izberem primerno aplikacijo.
Sodelavka je tako topla oseba, ki ima rada živali in rožice, pa sem na spletu poiskala skico primerno za njo in na podlagi le te izdelala aplikacijo, katero sem kombinirala z vezenjem.


Osnovo z aplikacijo sem zaključila v živahnih barvah skladnih z barvami aplikacije.
Za blago sem izbrala bombaž, osnova na katero sem aplicirala pa je kompaktnejše platno.



Upam, da bo sodelavka upoštevala namig in uživala s svojimi mucki med rožicami z dobro knjigo v roki.

2 komentarja:

  1. O, kako lepo. In kako lepo narejeno. Mojca res si mojstrica. Vidi se da imaš rada osebo ki ji tole podarjaš....

    OdgovoriIzbriši