torek, 25. oktober 2016

Ko si zaželim nekaj sladkega...

Domači piškoti narejeni z domačim maslom, taki ki se kar stopijo v ustih, polnjeni z domačo ribezovo marmelado katera je malo bolj kiselkasta, ali pa za tiste bolj sladke s čokoladno kremo in obliti s čokoladnim oblivom.
Ta mi nikakor ne uspe tako kot bi si želela, da bi bili piškotki tudi na pogled lepši. Ampak kaj jim pa pomaga lepota ko jih pa domači pohrustajo v trenutku.
S testom sem malo eksperimentirala ter dodajala mlete lešnike, orehe, dišave (piment, muškatni orešček, mlete klinčke in cimet, pa limonino lupinico, dodala sem kislo smetano, rumenjake, maslo, sladkor in na koncu moko. testo sem pustila počivati čez noč v hladilniku. Tako da ne morem napisati natančnega recepta.



 

 
Iz  ostalih beljakov sem  stepla sneg, dodala rumenjak, sladkor, mlete lešnike in orehe (kar sem pač imela pri roki) pa limonino lupinico. Na pekač prekrit s peki papirjem sem nabrizgala piškote ter jih pekla cca 30 minut na 150 stopinj 



2 komentarja:

  1. O le kdaj boste pojedli vse te piškote ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, a sem božično-novoletne praznike prespala? :) Fino, do sem diši!

    OdgovoriIzbriši