četrtek, 19. maj 2016

Pomladne aplikacije

... z rožicami, ptički in srčki.
Res dolgo časa nisem sedela za šivalnim strojem oziroma se lotila kakšnega časovno malo bolj obsežnega projekta. Imam kup idej, pa premalo časa, no včasih tudi volje ni prave.
Danes pa, ker je bil tak mračen deževen dan (kot da je letos to eden redkejših ha, ha...), sem na plan potegnila dva kroja (kupljena že pred dobrim letom dni v Vicenzi) in se lotila aplikacij.


 Pri aplikacijah lahko porabimo vse ostanke- male koščke blaga (jaz jih za ta namen shranjujem v večji škatli).
Že pred časom sem kupila platno, da bom nekoč sešila predpasnike. No če sem bolj natančna je bil plan, da jih izdelam za Božič (da ne bo pomote v letu 2015) pa je bilo kot vedno preveč planov in premalo časa. Nič zato, sem se pa izdelave le teh lotila sedaj.
Danes sem uspela prilepiti aplikacije, sedaj me pa čaka dolgotrajno in natančno obšivanje le teh in na koncu končna izdelava predpasnikov.








Ko bo dokončano pokažem končni izdelek ,upam da ne šele za Božič ha, ha...Je pa možno, da bo preteklo nekaj časa, ker če je lepo vreme me le to zvabi na  kolo ali pa v naravo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar