četrtek, 16. julij 2015

Vrnitev

Pozdravček
Pa sem nazaj. Sicer je trajalo kar nekaj tednov, danes pa sem si vzela čas. Vzrok za ne-pisanje, ne-oglašanje, ne-ustvarjalnost... pomanjkanje časa in prave volje, vročina in pa fotografije so bile vedno slabše, ker je bil poleg fotografa star že tudi aparat. In sem od družine prejela v dar novega .. Od starega, kateri mi je bil zvest kar nekaj let, hodil je z menoj v hribe, se vozil s kolesom, tekel z menoj, obiskoval stara mesta, morje in tuje kraje sem se kar težko poslovila. Naredil mi je veliko veselja, katerega sem zabeležila skozi njegov objektiv...


Nov je identičen staremu le malo zmogljivejši in tak, da ga lahko spravim v vsak žep, pa naj bodo to kolesarska ali tekaška oblačila. In prve fotografije sem posnela na poti v službo. Jutra so tako lepa, da jih ne bom opisovala...




Ni komentarjev:

Objavite komentar