nedelja, 3. maj 2015

Praznično delovni teden

Zadovoljna sem, da sva pretekli sicer praznični teden izkoristila za beljenje stanovanja in določena zaključna dela v novi kuhinji. Tako veliko prostega časa , katerega bi namenila športu nisva imela, je pa zadovoljstvo ob opravljenem delu vseeno veliko.
Pobelila dva dnevno sobo





in spalnico




Po skoraj tridesetih letih sva zamenjala dotrajane lučke in renovirala kuhinjo.
Zaželela sem si, da bo bolj v podeželskem stilu, z velikim delovnim pultom pod oknom, večinoma predali in pa brez zgornjih omaric in končni rezultat- tako kot sva si (sem si) zamislila. Upam, da za nadaljnjih trideset let. Ostala pa sva zvesta pečici in štedilniku Gorenje iz njihove nove kolekcije Rustikal.
Sicer manjka še notranja okenska polica, pa dve stenski polici za knjige in začimbe, ampak to so malenkosti.







Ker pa je bilo tudi nekaj lepih dni sem celo uspela urediti gredice na zelenjavnem delu vrta in posaditi, cvetačo, por, rdečo peso in kolerabice. Posejala sem nekaj solate, ter posadila dve vrsti graha. Sedaj samo upam na toplejše dni. S cvetličnim delom vrta pa razen s pletjem plevela v tem času tako ali tako ni veliko dela.



Ni komentarjev:

Objavite komentar