ponedeljek, 18. november 2013

Vrt pred zimo

Letošnje leto imam občutek da sem vseskozi v dirki s časom.Kronično pomanjkanje časa seveda, pa kup odprtih projektov, nekaj v delu in veliko večino še v glavi in še vedno načrtujem kaj novega in... ne bi govorila o tem.
Torej kot se vidi tudi tukaj nisem prav redna s svojimi objavami ampak vsaj dvakrat tedensko mi pa uspe kaj zabeležit.
V preteklem tednu sem končno uspela pospraviti po vrtu pred zimo, urediti cvetlični del in končno posaditi še zadnje čebulice tulipanov, narcis, žafranov...




Ker so pač taki časi, da se iz službe vračamo pozno, dan je pa vse krajši, sem morala presneto hiteti, da sem ujela vsaj še malo dnevne svetlobe. Zadnje čebulice sem posadila že v temi in kar po občutku. Spomladi bomo pa videli, kako sem kaj uspela.


V prihodnjih dneh bom občutljive trajnice prekrila še s praprotjo in pognojila.
Na zelenjavnem delu sem pobrala zadnji koromač, na gredi pa je ostal še brstični ohrovt, nekaj glavic zelja, pa korenje, peteršilj, radič, motovilec, endivija...

Ni komentarjev:

Objavite komentar