sobota, 14. september 2013

Srečna sem...

Glede na množico slabih novic s katerimi nas dnevno zasipajo mediji (pa čeprav se jim skušam kar v največji meri izogniti se me vseeno dotaknejo) sem sklenila da si bom vsak teden zamislila eno lepo besedo. Idejo sem dobila ko sem se zbudila v prekrasno sobotno jutro, ko je bilo nebo kristalno čisto in ja bila sem vesela in srečna.
Ta teden je bil sestavljen iz številnih malih in velikih sreč.

Srečna sem bila na koncertu Manouche in Big Foot Mama pretekli konec tedna



in na podelitvi diplom v prekrasni dvorani Univerze v Ljubljani (prava odločitev, da so ta slovesni dogodek preselili iz Cankarjevega doma nazaj na Univerzo)- diplomiral je sin. 



Srečna sem bila tudi v petek  ko se je po mračnem, turobnem in deževnem vremenu v tem tednu skozi oblake pokazal sonček in lahko sem se odpeljala s kolesom v službo. Bilo je sicer hladno toda lepo jutro. Verjetno eno zadnjih kolesarskih v tem letu.


Srečna sem ko tečem skozi gozd, v tišini sama s seboj ...

 
Srečna sem ko se konec tedna s kolesom odpeljem v mesto obiščem tržnico, se dobim z mamo na kavi, obiščem branjevke, naberem šopek rož na vrtu, pogledam razstavo gob, spečem dober kruh in skuham dobro kosilo, preberem dobro knjigo, spijem skodelico čaja...







Srečna sem ker živim v majhni ampak lepi deželi, katera ima vse od prekrasnih hribov, jezer, morja, prelepih mest...
Srečna sem ker imam družino, streho nad glavo, majhen vrtiček...
Prav zares sem srečna.
Ja in srečna sem ko ustvarja in to delim na blogu...

1 komentar: