nedelja, 19. maj 2013

Jamijeva lešnikova torta

Včeraj sem si vzela čas za kolesarjenje, danes pa za peko. Ker smo ostali brez kruha sem zamesila testo iz polnozrnate moke in spekla male žemljice. Recept je napisan v eni starejših objav, zato ga ne bom ponavljala.
 
 
In po kosilu je bil čas za nekaj sladkega pa je prišla na vrsto klasičena enostavna lešnikova torta po Jamijevem receptu.
 
Potrebujemo nizek pekač za pite katerega namastite z maslom.Pečico segrejete na 190 stopinj.
 
ostale sestavine
 
120 g zmehčanega masla
130 g lešnikov (jaz sem vzela že vnaprej zmlete) če pa imate čas pride okus lešnikov najbolj do izraza če jih v pečici popečete toliko da pozlatijo in jih potem zmeljete v fin prašek
130 g sladkorja
4 velika jajca (beljake in rumenjake ločimo)
lupinica pomaranče (jaz sem vzela pomarančno aromo)
30 g moke
130 g skute
2 žlici maka
ščep soli
3 žlice marelične marmelade
50 g naribane dobre jedilne čokolade
 
 
 
Maslo in sladkor penasto zmešamo, vmešamo rumenjake (vsakega posebaj)in pomarančno lupinico.Zamešamo mak, skuto,lešnike ter na koncu narahlo vmešamo presejano moko in sneg iz beljakov s ščepcem soli.
Testo vlijemo v namazan in z moko potresen pekač in pečemo 25-30 minut.
 
 
Pečeno torto pustimo da se ohladi, nato jo premažemo z marelično marmelado in enakomerno potresemo z naribano čokolado.Pri meni ni bilo nobene dobre jedilne čokolade pa sem improvizirala in potresla s čokolado v prahu.
 
 
Poleg postrežemo žlico kisle smetane.
 
 
 
Želim vam uspešno peko.
 
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar