torek, 3. oktober 2023

Testo z dodatkom korenja

     En star recept je to, katerega sem že pred leti našla (pa se ne spomnim kje) ter ga zapisala v svoj zvezek z recepti.
In sicer potrebujemo:
250 g naribanega korenja
250 g masla(v originalnem receptu je mast)
500 g moke
1/2 pecilnega praška
    Korenje drobno naribamo, dodamo moko s pecilnim praškom in zmehčano maslo. Zaradi korenja je testo elastično in mehko, ter lepe barve. 


Zamesimo testo, ga razvaljamo ter z obodcem izrežemo krogce. Na sredino vsakega sem dala malo žličko domače ribezove marmelade, krogec prepognila ter po robovih stisnila.


 Pekla sem jih 15 minut na 180 stopinj, oziroma toliko da piškoti na spodnji strani dobijo rahlo rjavkasto barvo. Ohlajene sem povaljala v sladkorni moki.



   Korenje, katerega sem posejala v sredini avgusta je lepše kot tisto sejano spomladi in že nekaj let prakticiram, da ga sejem dvakrat.




 


Ni komentarjev:

Objavite komentar