sobota, 21. marec 2020

Vrt in gozd

V teh dneh se izogibamo stika z drugimi ljudmi zaradi Corona virusa in prav hvaležna sem, da imamo hišo in vrt, ter dokaj blizu gozd. Prav sočustvujem z ljudmi, kateri so vezani na malo površino stanovanja v kakem bloku velikega mesta.
Tako me delo na vrtu zamoti in "odpihne" črnoglede misli, katere me preplavijo ko poslušam poročila.
Danes sem na vrtu posejala korenček, oplela cvetlični del s trajnicami, nabrala nekaj zdravilnih rastlin za čaje v bližnjem gozdu, se naužila toplega sončka in čistega zraka, ter prinesla delček pomladi v stanovanje ko sem nekaj narcis in cvetoče rožmarinove vejice postavila v vazo na mizo v jedilnici.
Ta teden je bil res radodaren s soncem in toploto, vendar bo jutri že drugače, krepko nižje temperature menda tudi sneg do nižin.

















Ni komentarjev:

Objavite komentar