ponedeljek, 3. februar 2020

Še ena pletena

Pri treh vnučkih in eni vnukinji, pa vsi v starosti do pet let nikoli ne zmanjka idej kaj bi jim še lahko spletla ali sešila.
Tokrat sem za najmlajšega spletla vzorčasto jopico z raglan rokavi. Ker sem čisti samouk je za tiste ki so spretnejše v pletenju to čisto enostavno, meni pa je vzelo kar nekaj časa predvsem pri preračunavanju koliko pentelj je potrebnih nasnuti za osnovo in potem koliko jih dodati za prednji in zadnji del ter za rokava.
Čeprav je bilo po testnem vzorcu pentelj več kot dovolj, pa je končni izdelek videti kar ozek predvsem zaradi zares raztegljivega vzorca v katerem je kombinacija kit, satovja in  kaše.
Fantičku je jopica sicer prav-malček bolj oprijeta kot sem si zamislila ampak namen da mi uspe je bil dosežen.
Sedaj ko vem kako se obnašajo taki vzorci, bom pri naslednjem izdelku nasnula kar nekaj pentelj več.
Pletla sem iz Lokateksove 100% volne Zala s pletilkami št.3, in za zapenjanje prišila lesene gumbke v obliki medvedkov.










Ni komentarjev:

Objavite komentar