sobota, 21. december 2019

Ptičja hišica

 V planu je bilo, da jo bom naredila že preteklo zimo. Material, glineni lonček, podstavek, vrvico sem nakupila, samo čas mi je "ušel".
V teh dneh pa mi je uspelo idejo izpeljati do konca.
Lonček sem porisala z akrilnimi barvami, mož mi je skozi podstavek zvrtal luknjo za vrv in hišica je gotova.
Ni ne vem kakšna umetnina, kar se poslikav tiče in upam da ne bo ptičkov groza in se sploh ne bodo približali tej tako imenovani ptičji hišici, je pa unikatna in čisto moja.






Bo pa potrebno še nekaj popravkov in sicer zaradi stabilnosti bo potrebno povezavo med podstavkom in poslikanim lončkom ojačati s tanko žico ali pa vrvico. Torej zvrtati luknjice in oba dela povezati na delih kjer je za povezavo začasno nameščen tanek lepilni trak.








Ni komentarjev:

Objavite komentar